Det blev en svamptur, Och jag var inte själv...

MM åkte ut en sväng igår för att kolla lite om det hade vuxit till sig. På väg ut så såg jag en bil som stod parkerad vid vägkanten, men jag kollade där iaf. Efter ett litet tag så fick jag syn på två personer som också gick o plockade lite. Och bara några minuter senare så kom det en till bil med två personer som skulle plocka lite svamp. Så vi var 5 stycken där och gick omkring... hehe kanske var ett bra ställe :P. Men det gick väl sisådär, var ute lite mer än 2 timmar och plockade en 3-4 liter...  När svampen väl var rensad och förväld så tänkte jag kolla lite hur mycket svamp som jag och lollo har plockat nu under sommaren... till min stora förvåning så är det nog närmare 50 LITER :S. måste vara kul i skogen med andra ord :P.  hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0