Några veckor sedan sist igen...

Ja som sakt, har jobbats massor, först en nattvecka och sen en kvällsvecka och som om det inte vore nog så har jag haft jouren på jobbet med... Förra lördagen så var lollo och jag på hennes släktträff. jätte kul att få vara med och träffa hennes släkt. Det var verkligen många människor där, 102 stycken om jag inte minns fel:). Så typ 100 hanskakningar och 100 repeditioner senare av sitt namn så var vi där :).

Sen plockade jag en del svamp förra veckan, blev nog närmare 10 liter tror jag :).  blir nog en sväng idag eller imorgon med.

Sen har jag varigt på en till anställnings  intervju som jag själv tyckte gick jätte bra. Och med en del GODA referenser så har jag dom att tacka att jag var och sa upp mig igår på mitt nuvarande företag. Så om 2 veckor så börjar jag jobba på ett företag som heter TitanX. Där så ska jag jobba som servicetekniker precis som jag har gjort på ABB. Känns så skönt att man har framtiden tryggad igen :). SÅ mycket har det hänt dom senaste två veckorna.

Ha det bra så ses vi senare i bloggaras värld :P

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jätte grattis till jobbet! Är så himla glad för din skull!! KramKram

2009-08-23 @ 17:15:49
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: benny brandman

tack så mycket :)

2009-08-23 @ 17:54:16
URL: http://bennybrandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0