Semestertider!

Ja kan ju inte förklara det bättre än så, är semester och sitter inte alls lika mycket vid datorn som innan. Har varigt mycket hemma med att fixa så det har tagit sin lilla tid. Hänt sedan sist då!, jo alldelles för mycket för att komma ihåg och uppdatera om. Ledin i berg med fest, grönalunds tur, Karibisk afton i mon, lite hundvakt, pappas födelsedag, inflyttningsfest här, massa svampturer och idag så har jag och lollo åkt till Klädhuset i Falerum och skönero köttaffär samt klädladan i gusum. Det blev ingen billig resa må jag säga, och jag skyller inget på lollo. Det var jag som var shoppingtokig... :P.

Med andra ord en dag som inte är bra att åka och handla på :P.

Vi lunchade eller ja middag, :P tog vi i viken med vattnet som utsikt. Jätte mysigt ställe. Nu så sitter vi och väntar på att våran ved som vi beställt ska komma. Närmare 10 kbm :S, som ska in under tak och travas. Så i morgon blir det nog inga uppdateringar på bloggen :P.

Måste även tacka för de fina presenterna som våra vänner kom med i lördags och inte att glömma de goda Muffinsarna som Anna hade bakat. Synd bara att många var upptagna i lördags så vi blev faktiskt bara typ halva skaran. Men så är det ibland. Men vi hade en trevlig kväll med gitarr spel, kubb, korvgrillning med fika och till avslutning så spelade vi BUZZ :). jätte kul när man är några som tävlar.

Sen blev vi inbjudna till båtvägen på lördag, får se hur vi gör :).

Ha det bra, hej hopp


Kommentarer
Postat av: Börje

Bjud in resterande som inte kunde komma i lördags så är snart 10 kbm under tak...

2009-08-03 @ 21:50:44
Postat av: Benny Brandman

HAHA ja det vore ju en bra ide... tycker iaf jag :)

2009-08-04 @ 07:50:10
URL: http://bennybrandman.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Tack själva för i lördags! De var jätte trevligt! Tur att ni gilla mina kladdmuffins :)Det är bara att säga till om ni vill ha lite hjälp me att bära! Jag kan inte ta så mycke i taget men som jag sa till Lollo.. många bäckar små! Om inte annat så är jag grym på att hejja på! :)

2009-08-04 @ 13:15:49
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: benny brandman

ja lite hjälp är ju alltid bra men vi är faktiskt klara. vi har också städat upp all bark och spån som blir, kan faktiskt inte tro att det låg en väldigt stor vedhög där för ett dygn sedan :P

2009-08-04 @ 19:37:10
URL: http://bennybrandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0