Sista onsdagen på semestern!

Ja idag har det varigt en bra dag... förutom morgonen då Zigge Mops var på bushumör och skulle ligga under täcket hos mig, han stångade mig så det gjorde ont innan jag lät han ligga där. Väl under täcket så var det väl för varmt så då gick han ut och la sig o flämtade på golvet nedanför... :S. Sen blev det en sväng i skogen efter det gula guldet men ack så torrt det är i skogarna. Hittar ju inte så bra än här heller så man får ju traska en del för det... Men skam den som ger sig :P. Sen blev det lite käk hemma och sen en sväng till Norrköping för att gå på bio med mor och far samt min morbror och hans fru. Vi såg Sommaren med Göran. Jätte bra film, skrattade massor till det så den kan jag rekomendera. Sen lite käk på en av Norrköpingsresturangerna som jag inte kommer ihåg namnet på, men gott var det och nu så är vi hemma igen och lite sådär lagom trötta. höres

Kommentarer
Postat av: Lollo

S:t George, hette restaurangen ;)

2009-08-05 @ 22:50:50
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0