Grattis bror!

Min Björn broder fyllde år nu i veckan och i lördags så skulle han ut till våra föräldrar så vi passade på at åka dit och fira honom lite :). Mamma, pappa, jag och lollo hade skrammlat ihop till en cykel till han och han blev så glad:). jätte kul att han uppskattade presenten:). Sen idag så åkte lollo och jag till skogen för att titta lite efter svamp och det har kommit:). passade ju på att kolla mina ställen på vikbolandet:P. hittade nog ca 3 liter på någon timma:). 
Sen så har vi även hämtat en frys från mina gammla grannar, dom skulle byta ut sina och då lollo och jag är ute efter en så passade det ju bra. Så vi lånade pappas kärra o då tänkte vi passa på lite i veckan o kolla på sänggavel och köksbord.

Nää nu ska jag se Die Hard 4.0 hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0