Uppdateringar!

Ja som nrubriken lyder så måste jag väl uppdatera er alla i mitt liv. Har hänt mycket som jag inte har skrivit om. Flytten vet ni väl alla om iaf, den har gott bra och över förväntan, känns som att allt är klart här hemma nu, är bara dom sista tavlorna som ska upp på väggarna :).

Sen har ju ankan fyllt år! Säger ingen ålder... :P. Men ett mycket trevligt kallas och trevliga människor men gud så trött jag var. Det var efter att flytten ägt rum så man ju var ju inte på sitt allra piggaste hummör på typ årets varmaste dag som min bror sa :p.
Men efter paket öppning som innehöll typ 25 tandkrämstuber och 75 busstidstabeller, mycket skratt och en god smörgostårta så kände Lollo och jag att det fick räcka för oss. Så vi åkte hem och sov den första natten i nya lyan :).

Sen vet väl många att jag har blivigt uppsagd på mitt jobb på ABB, men antagligen så vet inte så många att jag inte får fortsätta  min karriär på Cloetta. Men så är det iaf, så om någon vet någon elfirma som behöver hjälp så säg till :).

Och idag så fick jag veta att svampen börjar poppa upp så jag tog en tur för lollos skull då hon älskar svampmacka :). Men nop, nix, zero, null, ingen, nada svamp hittade jag här iaf. Kan ju bara mina gammla ställen ute på Vikbolandet... Någon som har några bra tips ;).

Sen så har Zigge Mops flyttat hit för några dagar... Har saknat lilla killen :).

Nää nu ska jag kolla runt på nätet lite, ha en bra kväll, Kramens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0