Helgen V36

Ja nu är även denna helg gången. Mamma och pappa kom på ett litet besök, Lollo och jag fick inflyttningsprecent:). Strutsäggslampor :). Jätte fina och jätte häftiga. Och sen fick vi en varsin trisslott men inga miljoner där inte... ifs inga tia heller :P.



Stora ägg....



Stackars strutsar som ska klämma ut en sådan här....

Sen åkte vi till husbyfjöl eller vad de nu heter... Och där så hittade jag dom här små sötnosarna:), så Malin är inte ensam att ha barnvagn till Zigge Mops...



Sen åkte vi och käkade lite mat på BBQ inne i Linköping, jätte gott.

Sen så åkte vi hem och jag satt igång och klippte gräset. Han dock inte klart men det fixade jag på söndagsförmiddagen. Sen satt jag igång och målade på våran soffa som vi ska ha i vardagsrummet. Sen så har jag plockat bort batteriet på motorcykeln och satt det nya på laddning så att det är full laddat inanan jag sätter dit det.  byebye

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nu är inte Zigge själv med att åka vagn inte!! :) Kul att fler gör det ju! :P

Älskar dig!! <3

2009-09-09 @ 14:03:48
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0