Jobbat 4 dagar :)

Ja nu så har det gott några dagar på mitt jobb, närmare bestämt 4. Känns jätte bra, känner mig mycket välkommen och mycket omhändertagen. Visas runt och får förklarat hur saker fungerar och så vidare och så vidare... Men allt känns jätterörigt... med mitt namnminne så minns jag ju inte vad en tiondel av alla människor heter... Men så är det ju ifs för mig, bara att hoppas att alla andra har förståelse för det med. Och sen är det en massa att hålla reda på, men det löser sig nog med tiden:). Fick en egen telefon idag och i morgon så får jag förhoppningsvis mina arbetskläder. Har ifs det nu med men inte "snickar" byxor så det gör ju så ont i knäna utan knäskydd...

Men i måndags så hände det ju något mindre kul... På väg hem från jobbet så small det till utan f_n i bilen, var faktiskt så pass att det slog lock i öronen... En sten som träffade vindrutan, blev väl en stjärna som var 15-20 cm i diameter så det var ju bara att åka till en glasmästare så dom fick byta vindruta... Så där åkte några sköna tusingar som man skulle kunna ha haft till annat...

Och igår kväll så fick jag så sanslöst ont i halsen och det har jag även haft under hela dagen idag. Börjar hosta, nysa och snora så man undrar ju lite om det är någon influensa eller förskylning på g... Får väl se hur jag ska göra i morgon, har knappt varigt ifrån jobbet de senare åren på grund av sjukdom och nu så hinner det inte ens gå en vecka innan man funderar på att sjukanmäla sig... Känns faktiskt välkdigt pinsamt.

ha det så gott så ses vi i en kryare värld... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0