Nedräkningen är slut :) :( :S

Ja jag vet inte vad jag känner, känns skönt att man har hittat ett nytt jobb och det känns jättespännande och jätte kul på en gång. Men där jag har spenderat mina snart tre senaste år så har det hänt så mycket i mitt liv. Jag blev klar med mina studier och fick ett jobb och började tjäna egna pengar. Flyttade hemirån och skaffade mig en egen lägenhet. Träffade min livs kärlek och flyttade ihop med henne. Och sen flyttade vi ut till vårt underbara boende här på landet.

Så det är väl inte för inget som det känns jättekonstigt att ha lämnat in sin telefon, städat ur sina skåp, återlämnat nycklar och passerkort... Men jag fick reda på det att ABB skulle arangera en återträff med dagens alla anställda så vi skulle kunna säga farväl ordenterligt. Och det känns ju kul att få träffa alla igen framåt jul och se hur det har gott för dom. Det jag vet är att en kille ska skriva på ett anställningskontrakt idag och det förtjänar han verkligen, jätte glad för hans skull.

Så nu är man väl som arbetslösa brukar säga... "är mellan två jobb" ;)

Börjar på måndag morgon på nya stället, ska bli super kula tt träffa nya människor och lära sig nya saker. Jag försöker alltid att se saker och ting positivt. Bättre att tänka på allt det nya roliga som kommer och hända än det tråkiga, man måste ju se framåt ;).

Nää nu ska jag ge mig ut i skogen och se om jag hittar någon svamp, får se om jag får med mig lollo också.

Och far jag vet ju att du läser här ibland...
jag och lollo har en liten present till dig ;).

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Börje

Kan det vara ett toy ????????? enligt vissa telefonsamtal...

toy var ett tuggummi som lanserades av Marabou redan på 1930-talet och som senare övertogs av Malaco och lades ner 1998.Som du ser är detta två konkurrenter till Cloetta. Men "ta en toy"......är en slogan som sitter.

2009-09-04 @ 22:24:35
Postat av: bennybrandman

HAHA väst vad information du sitter på då :P. Kanske googlat lite :P

2009-09-05 @ 11:03:57
URL: http://bennybrandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0