Nedräkningen har börjat.

Nu är det bara tre kvar, och med tre så menar jag arbetspass. Jobbar natt denna vecka så jobbar bara 4 pass då. Så en natt är avklarad och idag så har jag sovig över förväntan, närmare 8 timmas sömn så natten som kommer blir nog bra :). Känns kul att få börja på ett nytt ställe, beställde kläder dit idag så det är klart med, sen ska jag kolla upp med facket också så det är klart. Känns bra att komma ifrån där jag jobbar nu då jag inte kommer överens med vissa människor, fast jag kommer ändå sakna jobbet och MÅNGA andra människor. Vissa kommer jag garanterat att hålla kontakten med i fortsättningen med:). 

Jaha TitanX på måndag kommer jag :). Hoppas ni ser fram emot det lika mycket som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0