Sedan sist!

Ja massor har hänt! Jobbat på nya stället och bara lär sig mer och mer om dom maskinerna. Varigt på  kalas i berg då Marcus fyllde 30 år i torsdags så grattis säger vi till honom. Och jag o lollo var inte ensamma måste jag säga, vad människor det var där :). hur många kom macke?

Sen i har lollo varigt duktig och tvättat fönster så jag har monterat nya tätningslister och tejpat igen dom inför vintern.

Igår, lördag så åkte vi ut till sankt anna för att gratta lollos mor som fyllde 45 år. Men vi tog vägen via åtvidaberg och falerum så vi stannade till och tittade i klädhuset så jag köpte mig ett par boots faktiskt. Har länge viljat ha det och nu kunde jag inte låta bli så jag slog till :). Väl i sankt anna så bjöds det på smörgåstårta och sen en tårta med chokladmouse i som också var jättegod.

Viktor visade sitt nya räcer åk som jag tror är en kanon bil för honom. Han bjöd även på lite öl men jag måste nog sluta dricka det. Vi delade 4-5 starköl och så ont i huvudet som jag fick så är det inte värt det. Och lika har det varigt de senaste 4 gångerna, har bara tagit ett par starköl och mår jättedåligt efter. Vet inte om det är slumpen för det är inte några problem med folköl men det är ju inte några problem med starksprit heller så :S.

Idag så har det bara varigt, grejat lite hemma, hjälpt lollo med läxorna, gått på tomten och strosat, pratat med våra underbara grannar en våning upp. Tessan kom föresten ned idag med en matlåda med.... ja som Sunes pappa sa, "in sweaden we call them winerbrods".... ja vi fick negerbollar :).

Nä nu så ska vi äta lite blåbärspaj som min kära sambo gjort. byebye på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0